Balený spojovací materiál

Nabízíme vám spojovací materiál balený do ZIP sáčků, včetně dodávky stojanů. Zboží můžete objednávat na prodejně Trhové Sviny nebo prostřednictvím e-shopu. Zde uvedené prodejní ceny jsou doporučené ceny pro další prodej, nákupní ceny pro obchodníky vám sdělí pracovníci prodejny Trhové Sviny.

Návrhy sortimentu

Ostatní důležité informace

Co konkrétně obdržíte?

  • Sortiment spojovacího materiálu dle Vašeho výběru po 10 sáčcích.
  • Slevu 10% z velkoobchodní ceny. Cena včetně dopravy zboží.
  • Prodejní stojan zdarma, včetně dopravy. Rozměry stojanu š. v. h. 0,65 x 1,8 x 0,45m, počet pozic 140, barvy modrá nebo bílá.
  • Přehledný seznam rozmístění (obdržíte spolu s dodávkou zboží), podle kterého je snadné zboží rychle rozmístit na stojan a začít s prodejem…

Časté dotazy

Co je systém baleného spojovacího materiálu?

Jedná se o malá balení spojovacího materiálu v rychlozavíracích „ZIP“ sáčcích, opatřená přehlednou etiketou s popisem, vyobrazením a čárovým kódem. Tato balení s přiměřeným počtem ks a cenou, dle sortimentu, kolem 5–15 Kč jsou určena k přímému prodeji zákazníkovi a tvoří konkurenceschopný a pohodlný systém prodeje.

Jaké přínosy mají tyto výrobky pro prodávající a kupující?

Naším cílem je poskytnout jednoduchou a pohodlnou alternativu k pracnému a prostorově náročnému systému ručního počítání či rozvažování. Takto se daří rozšířit sortiment spojovacího materiálu i do provozoven, které se na něj přímo nespecializují. A co Vaši zákazníci, kteří uvidí prodejní stojan u Vás v prodejně?

Jak je tento systém rozšířen?

V lednu 2010 jsme již překročili číslo 350 prodejních stojanů a těší nás, že zájem trvá i v době, kdy kvůli krizi každý zvažuje jakoukoli investici. Z pokračující dobré prodejnosti tohoto zboží je vidět, že krize se téměř nepromítá do prodeje v cílové skupině drobných kutilů a řemeslníků. Počet jednotlivých balení, která jsme dodali na trh v ČR, jdou již do milionů. Považujeme za pozitivní fakt, že tento systém již vešel do všeobecného povědomí kupujících.

Kdo jsou naši zákazníci?

Převážně prodejny stavebnin, nářadí, elektronářadí, autopotřeb apod. Obecně v těchto provozovnách tvoří prodej spojovacího materiálu přirozené doplnění sortimentu a vykazuje dobrou prodejnost (můžeme to posoudit podle vysoké frekvence doobjednávek našich zákazníků). Ještě více nás těší, že na tento systém prodeje přechází i některé prodejny železářství a průmyslového zboží, pro které je toto daleko pohodlnější než ruční počítání či rozvažování.

Pro a proti

Pokud nějaká firma prezentuje své vlastní výrobky, popř. jako v tomto případě celý systém prodeje, lze očekávat samá „nej“ a klady. Proto má zákazník ztíženou roli v tom, že musí informace vyhodnotit a případná „proti“ si domyslet… Přičemž každý výrobek popř. systém má svá pro a proti a ten, kdo je uvádí na trh, je samozřejmě zná, jen bohužel většinou prezentuje jen to pozitivní. Chceme Vám v tomto usnadnit rozhodování a proto uvádíme, kromě (nesporných) kladů i zápory nebo spíše okolnosti, kdy je lepší použít systém prodeje formou klasického rozvažování.